مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 بهمن 1400 ساعت 19:172022-01-28سياسي

احیاء و بازسازی 3  اثر ملی در رفسنجان


برای احیا و بازسازی 3 بنای تاریخی شامل عمارت کلاه فرنگی، حمام تاریخی و کاروانسرای کبوترخان در این شهرستان، نیاز به ورود بخش خصوصی است که تشریفات قانونی جهت برگزاری مناقصات و واگذاری آن ها توسط صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور در حال انجام است.

- ایسنا/کرمان فرماندار رفسنجان گفت: برای احیا و بازسازی 3 بنای تاریخی شامل عمارت کلاه فرنگی، حمام تاریخی و کاروانسرای کبوترخان در این شهرستان، نیاز به ورود بخش خصوصی است که تشریفات قانونی جهت برگزاری مناقصات و واگذاری آن ها توسط صندوق حفظ و احیای بناهای تاریخی کشور در حال انجام است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی اکبر پورمحمدی عصر امروز 8 بهمن در حاشیه بازدید از روستاهای حومه شرقی شهرستان و در بازدید از عمارت کلاه فرنگی واقع در سعادت آباد رفسنجان اظهار کرد: این عمارت که در دوران قبل از قاجار احداث شده است طی سال های 95 و 96 مرمّت اضطراری آن انجام شده تا از ریزش سقف آن جلوگیری شود.

امّا هنوز تا مرمّت کامل و بهره برداری از آن اعتبار و بودجه کلانی نیاز دارد که نیاز است به بخش خصوصی واگذار شود تا بازسازی و تعمیرات آن انجام شود.

فرماندار رفسنجان حفظ و احیای بناهی گردشگی و تاریخی در شهرستان را موجب رونق صنعت گردشگری و جذب گردشگران داخلی و خارجی می شود تصریح کرد: 3 بنای تاریخی در رفسنجان که به ثب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیاء و بازسازی 3  اثر ملی در رفسنجان

احیاء و بازسازی 3  اثر ملی در رفسنجان